friday i'm in love

äntligen fredageftermiddag! konstigt va snabbt veckorna rullar på. 1 vecka avklarad i skolan, bara 548631665648741 kvar.


Varit en jobbig fredag, har varit sjukligt trött och det var äcklig mat i skolan. Datorn verkar också vara trött idag, allt är segt. Hittade dock kapet på HM, en långärmad tunn tröja till träningen för 30 kr, nice. På HM blev jag även fotograferad. Det va ett gäng "nollor" som skulle fråga nått i kassan, typ om nån bh eller nått.. De hade svarta soppsäckar på sig och på kinderna stod det nollor. haha så skönt att inte vara 1:a.



Idag avbröt Linnéa sitt godislöfte och vi köpte massa lösgodis för att pigga upp oss. Sååå det betyder att jag har en fin godispåse i väskan som jag ska lägga mig framför tvn med nu tänkte jag.

Ikväll kommer mina flickor och linnéa hit, myspys.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0