jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Vi är bra ja som sagt.. haha så därför unnade jag mig en kväll utan plugg. Huvudet har inte riktigt hängt med ikväll så texterna om antiken liksom fastnade inte, så kör på det tillsammans med min fina pojk imorgon istället.

Ikväll kände jag att det vore väldigt skönt att bara trycka paus ibland. Liksom kunna släppa allt. Försökte släppa allt genom att ha Winnerbäck i högtalarna, hjälpte lite.


har föresten blivit lite korthårigare!

"Linnéa sa att du skulle till frissan? När ska du dit?"
"Va precis där.."
"jahaaa, va fint det blev.. hehehe"

Så antar att det inte syns nått vidare, men skönt i alla fall!

Nae ska väl ladda upp medan internet fungerar, herr internet lever sitt egna liv ikväll. Ha det finers!

/ A


Kommentarer
Postat av: lenäja

hahahahah

Postat av: Anonym

snygga tjejer det här! kan man få mobilnummer eller? ;)

2010-09-01 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0