söndagkväll


Helgen har sprungit förbi och imorgon kör vi på igen, längtar inte ett dugg. Helgen ivigdes ju med flickorna, och det blev jättemys. Sen på lördagen blev det joggning, promenix med b-friend och kräftskiva på kvällen. Och idag har jag klämt fingret på returpunkten, fikat hos mormi, varit på hc och segat hos b-friend. Nu borde jag sova, för imorgon ska jag gå tidigare till skolan och möta orhagen. observera att jag går dit tidigare på en måndag, då jag har min fina sovmorgon.

Gjorde förresten ett fint armband till mig själv idag, flitig som jag är. Ska nog bli nya grejjen till födelsedagar.
Det är ju liksom roligare att få något egenskapat och unikt, enligt mig iaf.




cooltjej, vet. nae men va bara tvungen att prova att lägga upp en bild, så tog ju självklart den finaste.
Känner föresten att jag måste vara den enda människan i stan som inte vill ta på mig höstkläder än. Idag hade jag sommarklänningen med kofta till, lite kallt dock när temperaturen sjönk till 9 grader. Men vill INTE ta på mig jeans, jacka, koftor o grejer. Vill i så fall köpa nytt, men det vill inte plånkan.

Nu kallar min säng!

Good night

/ A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0