Mr. Cold

Mr. Cold har besökt mig och gett mig lite halsont, trötthet och hes röst. Thank you man!
Skulle egentligen träffat mina älskade pinglor och planerat nyår, men flexiba (lata, sjuka, sega) som vi är blev det msn-date istället! Så nu är allt klappat och klart! eller nja nu när jag skrev det kom jag på att jag missade nog vart vi skulle vara? aja, inte så viktigt..

Som you girls märker började denna blogg som nått oseriöst (tror jag i varje fall). Sen blev jag nog lite seriös, men orkar inte skriva här ändå. känns så fel bara, (fast nu skriver jag ju ändå). Ajah jag har hittat ett nytt place där jag bara skriver för mig, så det här blir för gott ett hejdå här. :((( nä men kanske skriver nått här nån gång, och linnea som den flitiga bloggerskan hon är lär ju fortsätta lika flitigt ;)

Men aja, nu sitter jag här o pratar pussar och kärlek med Linnäja, och tittar på fina bilder. Alltså ärligt talat, så fina och härliga, jag giiiillar:






Pics: Margaux Lonnberg

Blir så sugen att tatuera mig också, fast nä. det kommer jag ju aldrig (våga) göra.

mmmm men tjarå bruds, god fortsättning som man säger

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0