all these autumn leaves are yours tonight

Har haft lövkrig med b-friend idag. Jag vann nästan, haha. Jag låg inte alls underst, försvarslös och mulad av löv. hehehe men har haft en riktigt mysig dag med my one i varje fall!

Älskar att jag alltid får ta kort på min plutte :)


Jag längtar till nästa helg och till höstlovet. Då ska jag och mina flickor mysa. Nästa helg blir det myspys hos sarah d. finer och på höstlovet ska vi RIDA!

Kände faktiskt en enorm saknad efter att rida när jag gick förbi mitt gamla stall härom dagen. Saknar att mysa med hästarna, lyckas med någon man kämpat länge med, släppa allt o ja, underbart är det ju :)
Men brukar få sånt här ryck när jag slutat rida, sen när jag börjar igen tröttnar jag. Eller egentligen inte på att rida, utan på alla som inte kan prata om annat än hästar. Blir ju lätt lite utanför, eftersom jag inte direkt är världens hästtjej. Skönt det vore om alla bara åkte dit, fixade sin häst, pratade om annat och red! haha

Nu ska jag snart in i en dusch, få bort alla löv från håret, haha. Sen ikväll ska vi iväg på släktfest. Skönt att man har världens bästa kusiner och syslingar som kommer liva upp min kväll!

Puss osånt

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0