sunday

Den här helgen har varit upp och ner. Från att vara bäst, till att bli värst och så har det hållt på.

I fredags blev det i alla fall en mysig fika med pojken min och sedan hem för myskväll hos moi. 
Ville egentligen bara ligga hemma hela dagen i lördags, men åkte istället iväg på vägarna med malin. Behövdes verkligen! Vi dunkade på musik så det dånade och jag släppte verkligen allt. ....och så köpte jag fina skor.
Malin lämnade mig sen hos Sarisen där Cicci, Linnea, Sarah och jag blev bjudna på middag. Kvällen blev FÖR bra. Mycket skratt, prat och gitarrspel. När klockan blev elva drog jag till Jakob och sov där till idag.
Och idag har jag övningskört till Linköping! Lilla jag körde i 100 km/h, haha sjukt.




/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0