halv 8 hos moi, idol + nkB = <3


Pic från idag

Förut stressade jag ihop mig totalt, klarar verkligen inte av stress! Det värsta som finns. Men tur att man då har världens bästa pojkvän som kan få en på fötter igen! bääästbästbäsätbästbästbäst <3, förlåt.

Kan checka av lite plugg från förut. Måste säga att det känns extremt konstigt att skriva ett reportage om Eva och Adam, precis efter att de tagit frukt från kunskapens träd. Men säkert jättevärt att i framtiden skrivit om detta.

Va nyss ute och övningskörde lite, första gången runt inne i stan. Lilla sörping, men ändå haha fick panik. Fick motorstopp mitt i en korsning med en bil väntande på sidan, och en bakom. Har varit i skönare stunder än den kan jag lova! men löste det. Bilkörning är nog ändå inte riktigt min grej som jag en gång trodde, haha.

Nu snart blir det halv 8 hos mig, sedan älskade IDOL. och sedan nkB-plugg tror jag. Kan väl inte bli bättre?

ha det göttans!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0