Kärleken och gemenskapen övervinner döden




Blir så glad när jag ser dessa bilder. Sån lycka och så fina minnen! Den där helgen firade vi midsommar, vi rodde ut till en ö, låg och solade där och pratadade massor. En kväll den helgen sov vi på berget under stjärnorna och vi vaknade vid fyra då solen gick upp och värmde oss. Vi som hade bäddat ner oss i sovsäckar med massvis kläder höll på att smälta då, haha. Mjukisar, jeans, tights, strumpor, sockar, 3 tjocktröjor.. Vi slog nog rekord i att vara snabbast upp ur sovsäckarna då, haha :)


Idag försöker jag tänka på bra minnen, ler och förstår inte att detta är sant. Insidan har gråtit idag, känns som mina tårar har tagit slut på något sätt. När tårarna tar slut gråter hjärtat. Undrar när jag kommer ur denna bubbla då allt kretsar kring det här, då inget annat existerar? Tar det veckor? Månader? År?

En sak som märks är i alla fall att starkast av allt är kärleken.

Va rädda om er

/ A

Kommentarer
Postat av: C I C C I

Kommer aldrig glömma det där. Allr var så bra.



Krya och kom till skolan snart anna, du behövs där <3

2010-09-28 @ 20:30:43
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: SARA

så otroligt fina bilder <3



love

2010-09-29 @ 19:28:37
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0