smurfig tjej

har för tillfället en knallblå ansiktsmask på mig,  så är rätt smurfliknande right now.

Idag ringde jag kusin och frågade om date, så hon kom till mig med ett paket kladdkakekex. Sedan drog vi oss till farmors vind för att hitta lite gamla kläder oså. Kom hem med två skor, och lite smått. Hoppas att det kommer till användning och inte bara blir sånt som man aldrig kommer till nytta, we'll seee.
Kvällen fortsatte sedan med halv 8 hos mig och Idol, som vanligt.




Höstiga bilder från 2009.

Har verkligen fått höst känsla nu.. Träden börjar ju faktiskt bli gula! Rätt så härligt måste jag erkänna, gillar ju sverige med sina årstider.

Aja, allt för mig, masken stelnar så nu ska den bort

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0