Can't you see that it's just raining, ain't no need to go outside










Fick springa till tandis förut i regnet, där jag skulle sätta in gummisnoddar mellan tänderna inför tandställningen nästa vecka. Sen när jag kom hem var jag blöt och kall så då kröp jag ner under filten med sjukligt god varm choklad och en bok! Borde väl egentligen läsa klart boken nu, eftersom det snart är analysdax, men fastnade här vid datorn nu.

Har studiedag, eller som vi på kunskap måste kalla det HEMSTUDIEdag. Måste ju plugga hemma då vi är lediga, meeen jag ska försöka plugga flitigt idag (halva dagen har redan gått och jag har inte gjort alls mycket) och sen ta det ledigt imorgon :)  får se hur det går med den saken..

Nu ska jag lyssna på fin musik och krypa ner med min bok igen,
hoppas ni har det fint!

/ A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0