to much

Har för mycket känslor i min kropp just nu. Tror det kan vara en orsak varför jag mår så illa och maten dansar runt i magen, och åker upp & ner.

Känner mig jättearg på vissa människor och på vår orrättvisa värld, jätteavundssjuk på Malin som fick träffa Håkan Hellström idag, lite glad för jag fick starka vg-kvaliteér på nkBprov, väldigtstressad, men framförallt jätteledsen. Usch usch usch.
Tar och drar ett täcke över huvudet, men NAE just det! Måste ju lära mig hela geografin tills imorgon för att alla inte är så flitiga och inte gör allt i tid i denna fina värld. Älskar verkligen att göra allt i sista sekunden, blir alltid ett sånt himla bra jobb då. Kommer inte alls skämmas imorgon.

Som pricken över i:t har vi skolfoto imorgon :))))))))))

Vi hörs en dag då det inte blir lika mycket klag, jag behövde bara skriva av mig.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0