gkväll

Jämfört Nigeria, Irak och Sveriges rättsväsende lite ikväll, konstigt nog rätt så intressant. Gillar faktiskt rättskunskap, eller ja det är helt ok. Dock valde jag lite krångliga länder, får se om jag kanske ändrar.

Blev ingen biltur, blev en stund med gitarren istället. Funkar väl det med. Har även ryckat med orhagen och asghari, och får ryck igen bara på tanken av det. FÖR sjukt.

Helgen verkar förövrigt bli som planerat! Riiiktigt bra! occch jag har fixat så jag kan gå på insparken också!
FÖR bra?!

Nu ska jag krypa ner och titta på OC sen blir det nog sovdags. h a t a r att börja 8.15 på en fredag, INTE rättvist.

men men, simma lungt som Idis hade sagt

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0