helgidelg

har varit en faaantastisk helg måste jag säga!  Först sjukt mysigt hos Frida med supergod mat & trevligt sällskap. Myste något galet med ullis kattunge, ville sno med den i fickan. Men det skulle hon säkert märka. Fick dock en rolig nyhet när jag kom hem till mami, att vi kanske ska få en katt! :DDD  en gammal en som hennes jobbarkompis inte kunde ha kvar, sååå vi får se :)

Sen i alla fall på lördagmorgon åkte båten mot ön, och har haft det helt fantastiskt med min pojke hela helgen. Solen har varit framme hela tiden och vi har åkt på ro-turer, lagt nät, hoppat studsmatta, pratat, skrattat och pussats. Kunde inte blivit bättre.

Nu är jag hemma i stan och sitter med solbrända kinder och har precis smällt i mig en macka med kantareller på, mumma. Livet är allt bra ibland.

Flaaaaaschar lite bilder för er. Titta och njut



Fina linnéa som förövrigt va DYNGsnygg den dagen



På promenix med Frida och vovvsen i kvällssolen


Jakob & jag på landet, haha


Så, hoppats ni njöt. haha. Åter igen, känns det inte som att det är jag som äger bloggen? jo. Borde typ döpa om den till ANNAS eftersom att linnéa skriver här lika ofta som vi älskar maC.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0