when the tears come streaming down your face



Jag är tom, helt tom. Fått massor fina sms av folk som bryr sig, men kan inte riktigt ta in. Vet inte när jag kommer förstå det här. Vi hade i varje fall en fin liten minnestund med dina närmsta idag. Mysigt att tända lite ljus för dig, här hemma hänger även ljus tända i fönstret som jag hoppas att du ser.


Minnesstund i skolan och en sväng i kyrkan. Sedan bara segat hemma, halsfluss tror jag att det är som spökar. Blir nog att söka doktorn imorgon, jobbigt när hungern skriker i magen men halsen säger ifrån. Ska inte klaga över mitt, glad över mina fina vänner jag har, som uppskattas till tusen! Ska försöka få mig lite bättre sömn i natt, så ska krypa ner nu.

Glöm inte att uppskatta varandra!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0