FLITIG


grymma i skolans hiss! har frusit och haft det apdåligt idag känns de som. Bröt till och med godislöftet för att jag kände att jag kommer dö fall jag inte får i mig godis, skickade iväg ett mess, slängde ihop böckerna och med JÄVLIT snabba steg bort till ica strömmen och 10 min senare 30 kronor fattigare (ojojoj) men lite godis rikare. Och det är det som betyder något. MMMMMMM. Var så otroligt apgott ärligt talat!

Förresten, måste lära Anna hur man lägger in bilder ;)

Allt är typ dåligt i skolan nu, alltså som anna sa, först asslappt och sen PANG asmycket att göra! Men som tur är är ju Anna och jag världens flitigaste och bästa pluggpolarna (haha.. om de nu vore så väl) så vi gör ju klart allt på en gång;) MEN ÄRLIGT, det har faktikst hållt hittils. hoppas det håller hela året. alla år. har bara 2 kvar.. sen går vi skilda vägar... HAhaha. ae, MEN NU LEVER VI NU OCH NU HAR JAG MASSOR ATT GÖRA.
Imorgon? om jag ska träffa någon? om jag kan sova hur länge som helst?? HAHAHA.Nej. naturkunskap. materia!!!! WOHO:) Lovelovelovelove. rättskunskap också rå. i love.
okej, nu är jag ute och cyklar (känns de som)(är skittrött)
ska sluta nu. det blir ba värre och vä ... aa. okej STOPP

LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0