Wirviel Uhr ist es?

Okeeej!!! ORHAGEN här. Linnéa alltså heh. Anna har ju varit duktigt och uppat här (GO ANNA!) så kände att jag INTE kan vara sämre, så GO LINNÉA!!! ;)

Ska också kolla lite vloggar tänkte jag och få till det där med dialekten som Anna skrev i inlägget under.. Vekar vara riktigt viktigt... Undrar bara lite hur det ska gå med min fina inte så jätteöverdriva(?) östgöta??!? Hello IG i brittisk dialekt?! Äsh, bara att kämpe påh döh.

MatteC har förövrigt börjat och än så länge hatar jag den inte. Jag och Anna har förberett oss med en "hata maC och naB"-kategori. maC för att... aa, vi inte gillar matte så mycket kanske och att det kommer bli jävlit tufft. och naB för att... aa.. samma som med maC haha. Men ska nog köra på VG i naB, både jag OCH anna! COME ON NU SKÄRRE!!!!!!!! Detta klarar vi. Vi har ju kategorin "bra bättre BÄST" som hjälper oss! ;)



Tyskan då.. JOOORÅ, går väl KLOCKRENT, har bara haft en ty-lektion än så länge. Tyska 2 HERE WE GO! MVG MVG YEEAHA!!!!


Aja, allt för denna gång.. Vem vet när vi hörs nästa gång.... Bara Gud vet..... *helst med berättarröst*

LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0