minus nitton

haha kom ihåg för ett par år sedan, då va vi på luciavaka och festade den här kvällen. Vi dansade och trodde vi va fräna, när vi kom hem mitt i natten fick jag och kusin nått ryck och ställde oss i duschen. Då kom låtsasbror och hans kompis ut och undrade va vi styrde med och hur fulla vi va, så vi brast i skratt och la oss på golvet. Vilken kväll det va, haha.
Idag såg jag de små flickorna och pojkarna utanför Luciavakan springa runt med cigg, i t-shirt och tunna tights i -19. Härligt, men de tycker säkert de är jättefräna. Själv fryser jag med underställ, jeans och full mundering, men det är väl olika.

Tycker dock det är skönt att jag faktiskt blivit lite vuxnare av mig (konstigt nog..), och är förbi den där åldern. Känns skönt att jag faktiskt inte behöver tro att jag är frän, utan faktiskt är.. haha nä men ah ni fattar.

Va i varje fall i kyrkan idag, tittade på min lilla kusin när hon sjöng solo. Blir så JÄKLA stolt. Hon sjöng bäst av alla idag och fick många till tårar, amäjsing. Dock lite orrättvist att hon fick typ all sångröst, kunde ju gärna ha fått delats upp lite i kusinskaran :) 


Jag och kuss 2009 tror jag

MEN nu ska jag packa till mami, börjar 8 imorgon :(

Ha det fint girlssssss

PUSS
/ A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0