glögg och telefondejt

idag har anna varit flitig tjej. Vaknade upp på bästa sätt, bredvid min plutte. Vi drog ner till stan tidigt och jag köpte mig en fleece, sedan drog jag till mami för att lämna en sak och vid tolv va jag ute på lång powerwalk med cathrine!

Efter det städade och plockade jag här hemma, kröp sedan ner i sängen framför the hills och the city, skönt att drömma sig bort och vara lite avis.

Det var riktigt jobbigt att dra sig upp ur sängen, men drog iväg och tränade med SaraM! Det va det värt så här i efterhand.

Nuuu ska jag fixa mig en kopp glögg (älskar att det är november så glögg-drickandet kan börja) och ringa min älskade Saris, som jag har tele-date med.





Men nu måste jag ringa tönten! så ha en fortsatt trevlig kväll :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0