slaskigväder

Måste säga att det känns väldigt konstigt, i förrgår satt jag i trekvartsärmat ute i solen i skåne utan att frysa.. Och sen idag! Vilket väder!
Så länge jag är inne kan jag nog tycka det är rätt mysigt väder, men inte när jag måste slaska runt i det.
Usch, fy, blä vad jag hatar slask.

Börjar dessutom få lite förkyldningskänningar med huvudvärk, konstig känsla i halsen osv. Så jag ska nog ta o krypa ner i sängen nu, fasten jag egentligen bara borde plugga. Men har verkligen ingen kraft till det nu.

Så är läget här.






Lite naturbilder från skåne och danmark i veckan/helgen. Jag älskar verkligen skåne!
Hade det förövrigt galet härligt och mysigt där :)


Men nu blir det nog sängen som sagt

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0