den vackraste stunden i livet var den då du kom

Hade lååång skoldag, för lång. Men mår ändå bättre idag. Hade mitt fruktade nkB-prov, men gick nog ändå helt okej, så det känns bra :) Nu ska jag bara klara rättskunskapskompletering imorgon så är jag nöjd!

Imorgon ska vi träffa prästen Anna igen, blir skönt. Gillar att prata av mig hos henne, så måste nog fortsätta att träffa henne även efter begravningen. Hon säger så mycket klokt, blir avundssjuk på att inte jag kan tänka så smart..

Sen imorgon ska jag nog sova hos min efterlängtade man, härligt och på torsdag blir det stan med fina sari, härligt och sen lov, hääärligt. Det här lovet är verkligen vid rätt tillfälle! Är helt slutkörd i hjärnan, så behöver verkligen några dagar ledigt. Fast blir ju såklart plugg även på lovet, det är ju kunskap vi går på ;)


Pic: Victoria Törngren

På torsdag köper jag även denna tröja, den verkar vara väldigt mysig


Nu ska jag läsa om EG-rätten och sånt kul.

Ha det fint!

/ A

Kommentarer
Postat av: vem tror du

tänkte också köpa den där hahah, hon är ju så SNYGG!!

2010-10-26 @ 21:27:31
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0