äntligen söndag

okej, lite ironi i rubriken kanske. men ändå, längtar till ikväll, till ensam mamma söker. ÅH! ääääntligen! haha.

Igår va jag en sväng på medeltidsmarknad med mami & lillebror. Sedan gick jag hem till min far för fix och sedan på partay i Linghem. Riktigt trevlig kväll med mycket skratt, förkyldningen hälsade dock på framåt natten med huvudvärk och lite så, men men! Rasmus & Emma fångade några fina bilder, så får se om jag bjuder på några någon gång.

Idag blev det en till runda i medeltiden igen och sedan back till norpan.

Nu är jag rätt seg, så ska väl inte göra många knop. Kanske lite välbehövligt matteplugg. Senare kommer min älskling och pussar på mig, längar. och LÄNGTAR till 20.00 <3


Har hittat kamerasladden! så såhär ser jag ut just nu.

Ha det finersbaniners!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0