Sträcker upp mina händer, tror det här kan vara början på nått stort



Pics: Par Margaux Lonnberg

-

Har äntligen tagit tag i att köpa mig ett friskiskort (bra bättre BÄST), har inte blivit mycket träning under sommaren pågrund av knät, men nu så! Började stenhårt på skivpass och har spagettiarmar nu, skakade av mjölksyra under passet. När det va som tyngst och jag trodde att jag skulle döö så drog de på "genom eld", så jag fick ny energi och fortsatte kämpa. Det lär väl kännas de kommande dagarna, men så skönt!

Såå nu ska jag hoppa in i en välförtjänt dusch och sedan krypa ner i sängen framför tvn.

Imorgonbitti bär det av mot eber aulan för D.D.D-info, sen kör vi på långdag som linnéa berättat, fytusan.

Men men, ha det finers!

/ A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0