even when the years have past, the memories will last

Vet inte riktigt hur min hjärna fungerar för tillfället. Ibland sitter jag bara i chock, fattar inget och stirrar ut i intet. Hjärnan fungerar inte alls som vanligt under de stunderna. Sen kommer stunderna då allt väller över, då tårarna forsar från mina kinder, då minnena värker i hjärtat, då allt är förjävligt.

Du av alla jordens människor? Varför? Du var en utav de snällaste människorna jag kände. Snäll mot allt och alla. Vill så gärna kunna spola tillbaka tiden till den dagen vi stod i musiksalen. Vi hade övat och övat. Chrille kom in och ville lyssna när vi köre. Han räknade in oss jättetydligt och vi tittar på varandra och log, det behövdes ju inte. Kommer du ihåg? Vi körde på och låten satt klockrent, kommer du ihåg hur stolta vi var? Kommer du ihåg hur vi satt i rummet och grät den sista gamleby kvällen? Jag kommer även ihåg min 15:de födelsedag, då jag fick en sån fin dikt av er tjejer, vi hade en sån mysig kväll. Och på tal om mysiga kvällar, kommer du ihåg då vi var hos Ciccis mormor och morfar och pratade långt in på natten och kommer du ihåg mjölkexplosionen och alla andra garvattacker i matsalen? Klart du gör, alla de här minnena kommer alltid finnas kvar i oss. Du kommer alltid finnas kvar i mig.

Som mamma sa till mig "Var glad att just du fick lära känna henne". Och det är jag. Det är jag som alltid kommer minnas minnena med dig, det kan jag lova dig.

Ta hand om dig fina du, du finns i mina tankar

Love Anna

Kommentarer
Postat av: C I C C I

så jävla fint skrivet anna, tårarna bara rinner<3

2010-09-25 @ 18:21:26
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan jävla skit. NEEEJ. ;( åh. <3

2010-09-25 @ 19:56:13
Postat av: // sara.a,

2010-09-25 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0