like a bird without a song

Blev lite sugen på att skriva nått, lägga in bilder här osv. men kom av mig vid ett samtal, jäkla skit 2010. vill bara ha 2011 NU. det måste bli bättre än 2011. Visste att de sista månaderna inte kunde hålla sig bra, nått skit skulle hända då också. ÅHH. Så måste skriva av mig nu. Läs om ni vill, men mest skrivet för min egen del.

Kan det vara så att det börjar bli tomt på folk i himlen så det krävs påfyllning?

Jag tror själv att allt händer med en mening, att allt beror på ödet. Men ibland kan jag inte annat än att tveka på det. Varför ska så mycket hemskt hända just 2010? Blir rädd men börjar tänka att det kanske sker nått hemskt här 2011, så alla fina måste bort innan. Fast nae, borde ju inte heller stämma.
Kanske finns olika meningar med det hemska, något som vi kommer komma på efter lång tid, men även att vi ska lära oss av misstag. Att vi måste ta vara på dagen och varandra. Bara himla hemskt att det ska behövas ta liv härifrån för att vi ska förstå sånt.
Självklart så kan inte alla leva föralltid, det vet jag. Men det är jobbig när folk försvinner för gott, vare sig personen är gammal eller ung.
Man måste helt enkelt bara uppskatta alla omkring sig, gamla som unga, för vi vet aldrig vad som händer i morgondagen.

Vila i frid Maria och Ethel & ta hand om varandra i himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0