farsan baloos dag

Lyssnar på Håkans nya. Älskade, fina Håkan. Men i alla fall, han sjunger om den unge werthers lidande i "man måste dö några gånger innan man kan leva". Lite coolt, känner mig rätt allmänbildad för en gångs skull. eller inte allmänbildad kanske, men ah ni fattar. Fint album förresten. Har inte tyckt att hans senaste skivor har varit riktigt lika bra som hans första, men det här känns väldigt bra. Älskar verkligen "man måste dö några gånger innan man kan leva"




Pics snodda från lastfm.se.

Men nog om Håkan. Idag är det ju fars dag. Det har firats och ska fortsättas att firas snart med 3 rätters. Jag har övningskört lite med pappsen, han blir lite nervös på mig när jag inte planerar så bra.. Men sen har vi varit på fika, kört runt till olika kyrkogårdar och snart ska vi äta gott.

Skrev inget här igår, kände mig inte så bra på insidan. Saknad och lite så värkte i mig, vill ha min tidsmaskin.

Men ajaaaaa nu ska jag hitta på nått vettigare, sedan se Ensam mamma söker och BECK.

Puss o kramm

/ A

Kommentarer
Postat av: C I C C I

Första gången jag hörde den unge werthers lidande blev jag helt paff, ja ba ooo jag vet vad den handlar om. jag tror han sjunger lite om linneas bok också, eller det kändes som det iaf.



sv:den sisat bilden är hos mormor och morfar, men jag tror inte vi gick just där jag har för mig vi gick en genväg till sjön, den vägen var till bervlådan och jag och min bror gick allttd dit på morgonen och hämtade tidningen. Tack <3

2010-11-15 @ 09:36:19
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0