sovmorgon

imorgon har vi sovmorgon fick jag reda på nu, till 11!! har inte haft det så sen 1:an, då hade jag det hela tiden. Egentligen vill jag bara fira den rejält. Men njaaaa firar med halvtimmes extra sömn och sedan plugg :)

älskar skolan, den är så snäll att jag aldrig behöver känna mig uttråkad, har liksom alltid nått att göra. Ironi, men ärligt talat skulle jag nog få panik om jag inte hade nått att plugga med, galet som det låter. Men är van nu, så trivs på nått sätt med denna press. Blir ju så glad på mig själv när jag väl klarat, så det är nog värt det.

Nu ska jag i varje fall krypa ner, skönt att man alltis är så trött nu för tiden att jag somnar direkt.
tack igen skolan, tack!

haha, aja sleep tight!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0