They say time heals everything, but I'm still waiting

Tisdag och jag njuter av lovet. Idag har jag tränat (kors i taket, två dagar i rad). Sen har jag bara tagit det lungt, snart kommer mami hem och då ska vi åka och handla. Sen kommer lillebror hem och då hoppas jag på kvalité-tid eftersom att vi inte ses på ett tag nu. Så det blir väl kortspel, nintendo och xbox ;)

Sen behöver jag nog börja packa inför Skånetripp med pojkvänn och hans familj imorgon :) 
Åhååå imorgon ska jag även träffa mina fina flickor, då ska vi rida, som jag längtat! haha. Hoppas bara att värdet håller sig på vår sida!


Pics: Emmy Goodwin. Nedrans frän tjej, skulle kunna ta en tiondel av hennes coolhet och va nöjd.


Upptäckte precis att älsklings-olle finns på spotten nu, det gjorde min dag bättre.

Vi höööreesss

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0