16:47

Hola chicitas!
Tror min kropp är allergisk mot träning, ärligt talat. Jag hinner ju bara komma igång ordentligt innan jag åker på jätteförkyldning. Sitter hemma med täppt nästa, svullet huvud och allmänt trött. Slutade vid 12, så det va skönt och passande just idag. Drog mig sedan hem i snövädret, in och på med myskläder, sockar och stor kopp varm choklad med mini marshmellows i, mumsfilibabba.

Sedan har jag pluggat och skrivit blogg-inlägg om Jersey. Kan inte annat än att längta tillbaka, så himla fint där.
Men nu har skolans word hackat sig, så kan varken stänga av word eller fortsätta... så vet inte hur jag löser detta nu.

Men jajaa, längtar till bonde ikväll.

FÖRRESTEN! Längtar till 16 april, ska ÄNTLIGEN se Håkan Hellström live igen!!!

Älskar verkligen vår blogg. borde nog sluta med detta, hahaha ärligt talat.

/ A

Kommentarer
Postat av: C I C C I

mycket dålig ide!

2010-11-24 @ 21:16:46
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0