Wherever you are, I wish you a happy birthday

Idag skulle det varit din 17de födelsedag. Den hann du aldrig uppleva här min ängel, utan firar säkert på molnen någonstans. Hoppas du har en riktigt fin och god tårta! 
Vi tjejer har ridigt idag, för vi ville göra något du gillade. Tror du skrattade med oss, och var stolt över allihopa.
Jag har tittat på gamla bilder på oss nu i flera dagar. Ifrån gamleby, slutet av 9:an, min födelsedag och fler härliga stunder. När jag ser bilderna känns du så levande, kan inte förstå att jag faktiskt inte kommer få något svar om jag smsar dig grattis. Vill ha en tidsmaskin och spola tillbaka tiden ungefär två år. Då va vi mitt i det roliga och hade vårt livs bästa år framför oss.

Ska nog försöka knåpa ihop en tidsmaskin. Vill uppleva allt igen.

Men du Maria, jag hoppas verkligen att Du får den underbara födelsedag som Du förtjänar, Du är fantastiskt.

Puss och grattiskram på dig! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0