min fina ängel

I fredags när vi planerade minnesstunden sprack det igen, nu kommer tårarna när som. Får en sån enorm smärta i hjärtat och sen brister det. Jag kanske har förstått nu? Fast nej, det är ju inte sant, det kan inte vara sant. Världen kan ju inte vara så sjukt orättvist.

Just nu har jag sån smärta inom mig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Finns så mycket jag borde gjort, borde skulle uppskattat henne så mycket mer. Man borde aldrig ta någon för givet! Varför måste en fin människas liv tas bort bara för att jag ska förstå det är frågan..

Maria var ju världens snällaste på alla sätt och vis. Hon ska ju vara med och dela alla våra minnen sedan när vi blir äldre. Vi ska ju allihopa sitta och gå igenom allt fint vi gjort genom tiderna. Jag vill ju inte sitta utan henne NU och berätta allt vi gjort och jag vill framförallt inte köpa en blomma för hennes minnesstund nu!

Men nu är Du världens finaste ängel,
och jag hoppas att Du alltid kommer vara ängeln vid min sida.

Love Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0