when tears stream down on your face

De senaste dagarna har bara sprungit iväg. I torsdag fick jag springa i trappor med Malin x2, delade ut reklam oså. Inte alls kul..

Seen blev det fredag, det var nog den första fredagen som jag inte längtat efter. Men det var en otroligt fin och otroligt jobbig begravning. SaraA och ett par tjejer sjöng Carry you home och Fix you, väldigt fint och passande. 
Efter begravningen va vi på minnesstund i församlingshemmet och mumsade på Marias favoriter Taco & Kärleksmums.
Resten av kvällen tog bästavän hand om mig, vi såg på film och gjorde sånt vi alltid gjorde förr, färgade även hennes hår och åt jättegod mat. Riktigt mysigt och behövligt.

Lördagen började med promenad med min älskade man, sedan åkte jag till pappis. Senare körde jag ut till frida, och övernattade hos hennes grannar där vi var katt och hundvakt. De hade tre kattungar, aldrig sett något sötare haha. De va på varandra hela tiden, så fort de va borta hittade vi dom liggandes på varandra i garderoben eller gömda någonstanns. Och gjorde en katt en sak, typ hoppa upp för ett trappsteg va de andra två tvugna att göra lika dant. Haha sjukligt söta. Fridis och jag hade det jättehärligt och sedan gjorde vi pannkakor till frukost, mumsigt.  

Några bilder från begravningen:

 









Ta hand om varandra

/ A









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0