hey hey you

h a t a r rättskunskap. Okej, överdriver lite, men ändå inte kul så här sista kvällen innan prov. Men det är ju bara g-prov, sååå kan väl inte vara allt för svårt?

Försökte i alla fall få mig en romantisk stund med rättskunskapsboken i mitt rum som va fullt med tända ljus, hjälpte mig lite grann kanske.
Nu är jag trött och vill bara sova, men måste nog ta lite om Sveriges rättskällor som godnattsaga :)


Helgen spenderades förresten i Lördags med Ullan & Oddisen på kvällen , mycket trevligt. Sen igår var jag med min älski och tittade på älskade ESM, och på valvakan. Blir galen, arg och rädd över att SD kommer med. Inte ok nån stans enligt mig.

MEN nu blir det i alla fall sängen med mer plugg!

PUSSIS

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0