I loved you first, I loved you first

Sitter och spelar Samson för tillfället. Den och Fix you ska spelas på Marias minnesstund, är väl inte överdrivet sugen... meeen vet faktiskt att Maria älskade när jag och Sara spelade och sjöng, så vill göra det för dig.

Ikväll hade vi filmkväll med la clase. Såg nån huligan-film. Filmen var väl egentligen väldigt bra, men är inte mycket för blod och slagsmål så nja ingen höjdare för min del, mesig som jag är. Men min sallad från PAUS var i varje fall topp!

Imorgon firas fredagen med Jackelino, och sedan på lördag fm åker jag och bästavän ut på vägarna! SKÖNT att komma bort en stund och prata med min fina, vilket blir lite för sällan just nu. Sedan på lördagkväll ska det nog mysas med flickorna vad jag förstått? :)
Det är ungefär så helgen verkar bli.

Nu ska jag snart lägga mig, sköners!

Ta hand om varandra!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0