knitwear


Ärligt talat vill jag bara frossa i stickat. HUR mysigt är det inte? vill ha, vill ha, måste ha. Tyvärr finns ju bara dessa mysingar i storstaden. Men jag hittade i alla fall en fin stickad kofta på MQ idag, köper den på måndag.


Förövrigt så är det ÄNTLIGEN FREDAG! trodde aldrig att jag skulle överleva veckan i måndags, men veckan visade sig ju att gå fint. Och snabbt med för den delen. Ikväll vankas god mat, mys framför idol och kanske en sväng i bastun. Kan inte säga att det kan bli härligare än vad det är nu, TYP inget plugg! NICE.

Sa jag förresten att jag övningskörde ASlångt igår? körde i alla fall på 5:ans växel för första gången, och var bombegut! haha

Idag lånade jag förresten Birdget Jones Diary, som jag måste läsa i engelskan. Kul att det var någon annan ----- som hade reserverat den efter mig, så får bara ha den i två veckor? Borde ju ändå få ha den normal lång tid. Det värsta är att det är typ 4 veckor kvar till analysen ska göras, så måste hitta en ny bok. Känns halvkul.
Och varför är det så att (nästan) alla är så otroligt tjuriga och tråkiga på bibblan? De är ju knappast tvingade till att stå där, det är deras egna val och de får betalt. Så kan det vara så fruktansvärt att bjuda på ett äkta leende och trevlig ton? tror det :) Klagande tjej, jag vet.

Skolvalsröstade även idag, haha

Ha en trevlig frajdäj!

/ A

(bajsinternet funkade inte igår, så lägger upp vad som skulle kommit upp igår nu ist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0