lässen tjäj

Idag är det ingen glad anna. Från att det ikväll skulle varit insparksfest, till bio med flickorna, till att mysa & va sjuk tillsammans med jakob, till att sitta helt själv hemma, sjuk. Och har fått dissat fina klappe för den här nedrans förkyldningen också. Suck!

Dooooock gjorde en sak min dag, att det är IDOL ikväll på tv. Då har jag iallafall 1 timme som är rolig. Sjukt deppig tjej, haha överdriver väl något. Har ju godis, chips, cider OCH kladdkaka hemma + massa halstabletter, det är ju ändå heeeelt ok.

Det roliga är ju att ibland vill man nästan bara vara sjuk. Bara få ligga i sängen, sova och se på tv/film, få hem gott o äta och bara njuta. Men när man väl är sjuk gör man nästan vad som helst för att inte vara det. Människan är ju aldrig nöjd. Kanske längtar inte alla efter att vara sjuka, men jag gör det ibland i alla fall.

Min dag har inte bestått utav så mycket. Tittat på skitpogram och sovit. Jag upptäckt saker som jag inte visste under olika pratshower, tittat på gråtande människor som fått sina hus fina, tittat på Oth (som jag förövrigt aldrig gör) och på massa annat. Har även lärt mig några reklamer utantill. Bland annat "Mamma till pappa: köpa mjölk, är inte du ledig idag?", "dotter: mjölk och lim?", "mamma: ja det krisar", "lillebror: mjölk, lim och lösa naglar", "dotter: Löösnaglar pucko!!", "lillebror till pappa: tjeeena farsan".

Lärorik dag helt enkelt :)  Men nu blir det att fixa nån mat, se på mer tv och kanske sova lite. Imorgon är det party, haha.

Förresten, kan ju inte riktigt visa klippet direkt här på bloggen, så ni får ta arbetet att klicka in på länken (http://www.youtube.com/watch?v=0hcgIsW2IJM). Det är Olle Hedbergs audition nu i veckan, riiiiiktigt härlig röst. Jag gillar!

Men ni, ha det finers, jag ska krya!

/ A


Kommentarer
Postat av: typ nåt på s

anna bloggar på flitigt i alla fall ;)

2010-09-12 @ 20:50:56
URL: http://zaraz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0