Nobody said it was easy


Idag körde jag på skola igen, skönt att halsen änligen släppt efter :) Det var en kortisdag och slutade vid 12, men hade sedan möte med prästen, och sedan låg jag kvar i Lila med mina fina flickor. Vi spelade gitarr, sjöng, pratade och skrattade. Hela tiden var du, Maria, med oss.
Efter det tog jag en kortis på stan och sedan en sväng mot pojkens hus. Där blev det efterlängtad kvalitéstid efter sjukdom osv. Sedan drog jag mig hemåt. Fick trevligt buss-sällskap av en härlig vän :) och sedan blev det in för tv-tittande.

Var förövrigt riktigt grymma grabbs på idol idag enligt min tycka. Skulle gärna kunna se de alla tre i fredagsfinalerna :)

Nu blir det säng, för jag är sjukligttrött!

Sleep tight!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0