skärgårdsbehov

haha förra inlägget måste nog varit det bästa som någonsin skrivits. haha

Idag var en bra dag, Orhagen har gått runt i stor tjock tröja och min stora sjal och jag har gått runt i jakobs varma kofta och vi har ändå frusit. Meeen humöret har ändå hållt sig på topp nästan hela tiden.

Torsdagkväll nu, fredag imorgon, var det inte nyss jag skrev att veckan susat förbi? jo. Men aja om planerna för helgen går som jag vill drar jag på kräftskiva till två av mina finaste vänner imorgon, och sedan ut till ön med älskling och mi familia lördag-söndag.
Har stort skärgårdsbehov nu känner jag, så vore väldigt härligt om det blev av.

Ikväll hoppas jag på att kunna brumma lite i bilen, mysa vid tvn och kanske kolla lite rättskunskap.





Bjussar väl på några bilder från en otroligt mysig kväll med mina kusiner på ön i sommras. Sjukt va vattnet va varmt det kvällsdoppet. Sommaren smet iväg för fort, helt klart.

Aja, nu måste jag kirra barnvakt till nästa fredag så jag kan gå på inspark!

Auf Widerzien (stavning)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0