söndag

Idag lever du för mig Maria. Tittar på alla bilder och tänker, varför är det så konstigt? Maria kommer ju komma till skolan på måndag. Jag kommer fråga hur resan var, vi kommer öva inför vår engelska redovisning och bestämma tjejernas filmkväll framöver. Klart du kommer. Något annat är inte möjligt.

Känns som jag lever i en bubbla. Idag finns inte riktigt, inte imorgon eller igår heller. Snart kommer i alla fall Sarisen hit, så ska vi spela lite gitarr och prata. Fixar om en låt till maria, fin fint. Kan inte tänka på så mycket så kan inte heller skriva så mycket. Livet känns för overkligt just nu.

/ A

Kommentarer
Postat av: C I C C I

jag måste höra låten nån sag, lova mig det <3



minnerna lever kvar med oss 4:a <3

2010-09-26 @ 14:22:23
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0