tisdagggg

Letade efter någon bild att lägga upp, men orkar inte.

Rättskunskapsprovet behöver jag inte skriva om, just so you know. Men ändå väldigt bra dag! Köpte min fina kofta på håltimmarna och även lite godis bjöd plånboken på.

Sen blev det även träning, svettas lite kan vara skönt. Tog sedan ett skönt bad och precis när jag kommit upp plingade det på dörren, och där stod jakob i panik. Kompisens bil va sönder, han utan mobil osv. Men måste säga att jag gillar att bo i samma stad som min pojk. Gillar sådana spontana besök. Borde vara oftare med sånt, även med vänner? Mysigt när någon kommer och hälsar på bara så där.

Mötte idag en gammal kär vän. Konstigt hur det där med bra vänskap bara kan rinna ut i sanden så himla fort? Man märker det inte ens, läskigt. Det blir alltid snack när vi ses som "ahh länge sen vi sågs, vi måste ses snart" osv. meeen det blir ju aldrig av. Och hur blir det då om man skulle ses? Man har ju då missat så stora delar av varandras liv? Det är kanske därför man aldrig tar sig tid, orkar inte berätta..
Så helt enkelt gäller det att hålla kvar i de fina vänner man har. Det ska jag göra!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0