träningsvärkis

kan inte röra mig idag, bokstavligt talat. värker verkligen i hela armen, går inte att ha den rak. haha riktigt illa.

Meeeen dagen har väl ändå rullat på bra, känner dock på mig att jag kommer bli förkyld för näsan rinner. Har pluggat som ett djur idag, så klar med lite saker, vilket är skönt.

Nu ska jag fixa köttfärssås och sedan dra mot jackelino när han har slutat träna. Det blir plugg, fast jag vill nog helst se på idol och skånefruarna, och jag brukar ju få min vilja igenom , heheheh :)

Blir inga roliga bilder eftersom att jag inte hittar min sladden till systemen, och mobilbilder är ju sådär kul. Men får se när den dyker upp.

ååååch idag har jag världens sakna ryck tillbaka till turkiet, trivdes ju faktiskt med 42+ i skuggan, maten, vattnet o ja, ta mig tillbaka!

Nu kallar spisen, haha

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0