VILKET TJAT


om att jag inte uppdaterar så mycket här!!!! haha. Men nu (bara för att du har tjatat anna.....) så uppar jag! om fem minuter ringer mitt mobilalarm som säger (typ) att jag ska cykla till skolan! men jag snoozar. som vanligt. heh.. imorse snoozade jag från 8 till halv 9 BARA FÖR ATT JAG VILLE HÖRA ALARMLÅTEN............. hallå??? som om jag inte får höra den i 83586579834 veckor till???? men iaf, har bara PH, BG, rättskunskap och matte idag! MEN på grund aaaaaaaaaaav håltimmar så slutar jag inte typ 2 som man kunde ha gjort om dom pressat ihop lektionerna lite utan KLOCKAN 16:10... fast aa, inte så jättefarligt om man jämför med morgondagen........ 8.00-16.10........................ finner inga ord.

Har iallafall ett jättefint halsband på mig (bild) som jag fixade ihop för typ 5 min sen. klockan ringer om 3. äsh. ska ladda för skolan nu genom att dunka lite kyrklåtar. (hahah fan vad kristen jag låter. är inte det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0