De sjunger "cosa vuol dir sona una donna ormai, O mare nero, o mare nero, o mare ne"

haha lord va fint vi skrev här en gång i tiden. Älskar att det hela började med en sån stor ironi att det bara skrek om det, men sakta men säkert gled över till något halvseriöst?

Men så mycket som händer hela tiden, första inläggen var i augusti då vi precis börjat med engB och bävade för den, och nu börjar den lida mot sitt slut. Jag skrev att jag slet med rättskunskapen och nu är mitt betyg satt för länge sen känns det som..

hursom flyter det ju på som sagt, plugg plugg plugg osånt kuligt föryller min vardag nu. Men det är bara slutspurten kvar nu ju, bara att kämpa även fast mjölksyran (trötthet) värker från topp till tå. SNART är det ju sommarlov. 93:ornas sista sommarlov. 

Bikini, vinkvällar, grillat, bad, sol, båt, skärgård, heiniken och midsummer.. 2011 blir en bra sommar, det vet jag Jag ska ha min drömbikini på mig varje dag

LOVEIT.

ha det fint kära readers, får se när vi hörs igen.

/ er bästa A


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

skitskitfin ju!!!

2011-05-19 @ 09:46:06
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0